×
Gold maakt gebruik van eigen cookies en die van derden om zo een betere service te kunnen verlenen en zorgt er daarnaast voor dat de advertenties beter bij jouw voorkeuren aansluiten. Als je gebruik maakt van onze website ga je akkoord met ons cookie-beleid. Lees meer

Gold

Bedankt voor het spelen van Gold!
Gold is gemaakt met heel veel liefde ♥

Gold

En alle Gold's ♥
Help Tool
Vind hier alle antwoorden over jou vragen!

Hoe gebruik ik de Help Tool?

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

Mocht het antwoord op jouw vraag er niet bij staan, dan kun je een e-mail sturen naar Gold Player support. Dit doe je door op "Een aanvraag indienen" te klikken. Elke afzonderlijke ticket krijgt een eigen "ticket nummer". Stuur daarom niet meerdere tickets met hetzelfde onderwerp, hierdoor krijg je niet sneller een antwoord. Integendeel, het kan de zaak juist behoorlijk vertragen. Heb jij na ons antwoord aan jou nog een vraag, stel deze dan gerust in dezelfde ticket die je hebt geopend. Dit werkt sneller dan het openen van een nieuwe ticket. Hoe stuur je je vraag het beste en zo correct mogelijk aan ons door? Heel simpel: kies de optie die het beste bij jouw vraag/probleem past uit het onderstaande menu "Ik wil het graag hebben over.." Zoals bijvoorbeeld:

Een probleem bij het aanschaffen van Gold Diamanten of Donatie Club
Als je onlangs Diamanten of Donatie Club bij ons hebt besteld, maar er is iets misgegaan vul dan een duidelijke omschrijving jouw probleem in.

Mijn Gold wachtwoord/ het Gold wachtwoord van mijn kind
Als het niet lukt om zelf een nieuw wachtwoord op te vragen of het lukt je niet om in te loggen dan kun je deze optie kiezen om contact op te nemen met de Gold Helptool.

Een account met een ban/ typverbod of ruilslot
Als je van mening bent dat je een onterechte sanctie hebt gehad, dan kun je kiezen voor deze optie. Onze Gold helpers zullen je melding controleren. Heb je een sanctie gehad dan zul je zo nu en dan wanneer je in Gold inlogt een pop up bericht krijgen hoe jouw huidige ban status er uit ziet. Het is overigens altijd een goed idee om eerst de FAQs "Bans en blokkades" te checken.

Iemand anders is op mijn Gold ingelogd
Mocht je merken dat iemand anders dan jijzelf op jouw Gold account is ingelogd, verander dan onmiddellijk je wachtwoord via de Gold instellingen.

LET OP: Verander nooit je wachtwoord in iets dat een ander je heeft opgegeven! Als een ander je wachtwoord weet, kan hij inloggen op jouw Gold account. Als iemand om je wachtwoord vraagt, geef deze Gold dan aan bij ons moderatie team (klik op de Gold en kies 'geef aan') om om hulp te vragen.

Een technisch probleem met mijn Gold account
Heb je een bug gezien in Gold of heb jij zelf technische problemen in Gold? Kies dan voor deze optie.